lördag 8 juni 2013

DET kallar jag service!!

Jag bara måste skriva ett inlägg och berömma Lekmer.se! Inför morgondagens resa hade jag beställt en resväska i hårdplast till Fanny, med Monster High-motiv. Tyvärr var väskan inte i så fint skick när den kom i måndags..... Den var inplastad och väl inpackad, så antagligen hade skadorna skett tidigare. Väskan var full av fula skavmärken, revor och höljet på hårdplasten var på vissa ställen sönder. Jag ringde direkt till kundtjänst för att få en ny väska, vi ska ju åka imorgon! Dessutom skickade jag bilder på hur väskan såg ut och mailade till dem. De skulle skicka en ny omgående och jag kunde skicka tillbaka den skadade väskan i efterhand. Men väskan dök aldrig upp!
Jag ringde dem igår och undrade hur vi skulle göra, väskan skulle ju med på resan! Jag fick då beskedet att jag kunde använda den skadade väskan på resan och skicka tillbaka den när vi kom hem, eftersom den nya inte hunnit komma i tid!! Det kallar jag service!!
Tusen tack till Lekmer.se för hjälpen och ett fantastiskt bemötande!!   




2 kommentarer:

  1. Det kallar jag bra service! Så underbart när företag är så tillmötesgående och serviceinriktade :)

    SvaraRadera
  2. ja det var verkligen bra service, vad härligt med såna företag!

    SvaraRadera