Efter att många nu kommit tillbaka till sina arbeten efter semestern, fick jag idag ett samtal från
General Managern på
Scandic Hasselbacken. Han beklagade djupt det som hade inträffat under vår vistelse på hotellet och höll verkligen med om att förfarandet var oacceptabelt! (Läs mer
här vad som hänt!) Han undrade vad vi skulle tycka var rimligt som kompensation. Själv kan jag tycka att det är svårt att bedöma hur man kompenserar barns besvikelse....
Vi fick i alla fall ett presentkort att utnyttja på antingen Scandic Hasselbacken eller
Scandic Anglais i Stockholm. Presentkortet gäller en weekend, fredag till söndag, inom ett år, för två vuxna och två barn. Så nu kommer vi i alla fall garanterat tillbaka till Stockholm inom det närmaste året!
Tack till ledningen på Scandic Hasselbacken för er lyhördhet gentemot era gäster! Barnen ser fram emot att få träffa
Sigge igen!
Underbart att han tog tag i det, tog det på allvar och åtminstone gör vad han kan för att kompensera. Jag hoppas att nästa sthlms-besök ger barnen lite mer närvaro av Sigge <3
SvaraRaderaBra!! :-)
SvaraRaderaHar nu läst vad som hände och det är ju så grymt tråkigt att det blev sådär.. Men bra att chefen ringde och ni fick en bra kompensation.
SvaraRaderaDet var riktigt bra,vi hade problem med scanic opalen i Göteborg nu i somras :(kram
SvaraRaderaKänns bra att få ursäkt förstår jag och härligt att få en ny chans :)
SvaraRaderaVa skönt att dom lyssnade på dig och att ni fick kompensation :)
SvaraRaderaVi ses på fab mamas! ;)
SvaraRaderaBra service, trots allt =)
SvaraRaderaJa, ska bli väldigt väldigt roligt. Jobbigt att hålla kostnaden nere bara, allt kostar så himla mycket,.. Men det kommer garanterat att bli vårt drömhus =)